Ruimtes reserveren

Efficiënt vergaderruimtes reserveren

Altijd een ruimte beschikbaar

Het reserveren van vergaderruimtes binnen een organisatie kan vaak een uitdaging zijn. Dubbele boekingen en verwarrende agenda’s zijn problemen waar niemand op zit te wachten. Een ruimtereserveringssysteem biedt de ideale oplossing voor een geoptimaliseerde werkomgeving en efficiënte planning van vergaderruimtes. In de moderne werkplek is er steeds meer behoefte aan gestructureerde en flexibele oplossingen.

Flexibiliteit tussen thuiswerk en kantoor

Veel bedrijven proberen de combinatie van op kantoor en thuis werken zo goed als mogelijk te faciliteren. Met ons ruimtereserveringssysteem kunnen medewerkers eenvoudig en snel een werkplek op kantoor reserveren. Met een paar klikken kunnen weekplanningen worden ingevoerd, werkplekken worden toegewezen en collega’s worden geraadpleegd over hun aanwezigheid op kantoor of thuis.

Eenvoudig en efficiënt vergaderruimtes reserveren

Hoe vaak gebeurt het niet dat u op zoek moet naar een beschikbare vergaderruimte? Voorkom frustratie en investeer in een professioneel reserveringssysteem. Ons Crestron reserveringssysteem voor vergaderruimtes maakt het eenvoudig om een ruimte te reserveren, zelfs met uitnodigingen van externen. De beschikbaarheid van vergaderruimtes kan direct ter plekke worden gecontroleerd via een strak vormgegeven touchscreen display.

Dit display toont de huidige reservering met onderwerp en verwelkomt de deelnemers. Het is ook mogelijk om ter plekke via het touchscreen een ruimte te reserveren voor een spontane vergadering of een zakelijk telefoontje. Ons systeem integreert naadloos met Office 365, Exchange en Google Suite, wat zorgt voor een eenvoudige en gebruiksvriendelijke koppeling met uw planning- en agendamodule.

Vergaderruimte- en Werkplekreservering: een must-have

De technische mogelijkheden van ons ruimtereserveringssysteem worden volledig afgestemd op uw bedrijfsvoering en budget. Tijdens een uitgebreid inventarisatiegesprek bespreken we samen uw wensen en de mogelijkheden. We zorgen ervoor dat de integratie van agenda’s, e-mail en videoconferencing interfaces succesvol en optimaal verloopt.

TSR AV specialist in ruimtereserveringssystemen

Benieuwd hoe snel uw organisatie kan profiteren van een efficiënt ruimtereserveringssysteem? TSR AV begeleid u naar de juiste oplossing: neem contact met ons op via 088-006 55 55. Dan bespreken we de maatwerkoplossing die perfect aansluiten op uw behoeften, zodat uw werkdag soepel en zonder onderbrekingen verloopt.

Samenwerken

Waarom TSR AV

Wij helpen met het analyseren van uw exacte AV behoeften. We helpen bij het bepalen van realistische budgetten, ontwerpen een perfect passende oplossing en optimaliseren het proces om onnodige kosten te voorkomen. Dé manier om u te helpen om uw doelen te bereiken. Laten we uw ambitites bespreken en kijken wat TSR AV voor u kan betekenen. Let’s Meet!

Gezamenlijke doelen

Als de gespecificeerde oplossing goed is ontworpen op basis van gedeelde ambitie en overtuigingen, is de kans groter dat mensen effectief samenwerken aan de realisatie en het behoud.

Groei

Effectieve oplossingen verbeteren de ervaring van klanten en medewerkers. Tevreden medewerkers zijn productiever en klanten die zich betrokken en gehoord voelen hebben een grotere loyaliteit voor uw business.

Inspiratie

Perfect ontworpen oplossingen helpen afleiding te elimineren, waardoor uw publiek gefocust blijft op de essentie van uw communicatie.

Duurzame Realisatie

Samenwerken om het proces te optimaliseren en waar mogelijk te integreren elimineert overlap, inefficiëntie en verspilling van middelen.

Onze cases

Je bent in goed gezelschap

Vele mooie organisaties vertrouwen op TSR AV.

Contact

Let’s meet!

Aarzel niet en neem contact op. We helpen u graag! Laten we samenwerken om uw AV Systems en AV Experience naar het volgende niveau te tillen!

Gebruik gerust het contactformulier hiernaast of bel ons op: +31 (0) 88-006 55 55

We spreken Nederlands – and English ?

Vul het formulier en we nemen binnen 24 uur contact met u op.