Digital Signage

Embrace your audience

Digital Signage is het ideale platform om de bedrijfssfeer en huisstijl binnen de organisatie te versterken én om belanghebbenden, zoals collega’s, gasten, bezoekers en passanten te voorzien van interactieve informatie en content. Digital Signage maakt het mogelijk om optimaal in te spelen op wensen van je klanten en personeel en actuele gebeurtenissen, ervaringen en informatie weer te geven.  Benieuwd naar de mogelijkheden? Let’s meet!

Neem contact op >

Hoe profiteer je als organisatie van Digital Signage?

Digital Signage is de laatste tijd sterk in opmars. Organisaties, bedrijfssectoren en werkplekken moeten voortdurend balanceren tussen veranderingen, groei en nieuwe ontwikkelingen. Digital Signage is een nieuwe vorm van (interactieve) communicatie welke kan bijdragen aan een doeltreffende en efficiënte bedrijfscommunicatie.

Wat is Digital Signage?

Kies je voor een Digital Signage systeem, dan zorg je voor efficiënte Signage schermen in je bedrijfspand die je helpen om in de wensen van je doelgroepen tegemoet te komen. Op deze schermen kan je alle informatie afspelen die voor je organisatie van belang is. KPI’s, marketinguitingen, advertenties, beurskoersen, branding, vertrek- en aankomsttijden van vluchten/treinen/metro’s, vermaak in de wachtkamer voor patiënten en noem maar op. Digital Signage werkt efficiënt in iedere branche.

Digital Signage is een uitkomst voor iedere organisatie!

Elke organisatie, in welke branche dan ook, kan zonder meer profiteren van Digital Signage. Of het nu enkel om KPI’s en targets draait binnen je bedrijf of om het promoten van de nieuwste collectie van je kledingmerk: met Digital Signage breng je je organisatie, merk, producten en diensten effectief onder de aandacht. Op de Signage schermen kan je informatie of advertenties tonen, maar je kunt ze ook gebruiken als interactiebord. Laat je personeel stemmen via een interactieve poll of engage door middel van een enquête met je publiek. Digital Signage heeft ontelbaar veel mogelijkheden.

Waar kan je Digital Signage al van kennen?

Iedereen is ze wel eens tegengekomen als je tenminste wel eens met het openbaar vervoer reist: de informatieschermen op stations. Hierop zie je actuele vertrek- en aankomstinformatie van treinen, metro’s en bussen. Ideaal voor een heel specifiek publiek. Dát is een goed voorbeeld van Digital Signage!

Daarnaast werkt ook de horeca veel met digitale borden om menu’s te tonen of actuele openingstijden weer te geven. Zo komen de Signage schermen ook goed van pas in het hotelwezen. In de lobby van een hotel weergeef je avondactiviteiten, de menukaart van het restaurant of het weerbericht. Je kan er alle kanten mee uit.

Tot slot werkt Digital Signage ook fantastisch in het onderwijs. Zeker nu zelfs basisscholen digitaal werken, functioneren Signage schermen hier perfect om roosterwijzigingen te presenteren of lokaal nieuws te tonen. Alle bedrijfsinformatie verpakt in een digitaal jasje, specifiek afgestemd op een bepaald type publiek.

Wat is nu precies het voordeel van gepersonaliseerde Digital Signage?

Customer insights, sales analyses en customer engagement zijn optimale formules wanneer ze gecombineerd worden met de juiste Digital Signage software. Hardware en content zorgen ervoor dat je de lezer aanzet tot actie. Of het nu gaat om verkopen, informeren, navigeren of digitaal bellen in de wachtkamer via informatieschermen.

Met de juiste middelen op de juiste plek en de juiste boodschap op het juiste moment, kan uw organisatie het verschil maken bij interacties met klanten, medewerkers, bezoekers, patiënten, cliënten en passanten. Zo versterk je de bedrijfsidentiteit van je organisatie met het oog op de toekomst.

Content en Digital Signage! Zo eenvoudig is het:

Content management gebeurt via een centraal BrightSign platform. Een gebruiksvriendelijk centraal besturings- en content management platform voor de hele organisatie. Met vooraf gedefinieerde sjablonen wordt informatie zoveel mogelijk automatisch opgehaald uit de informatiebronnen. Eventuele toevoegingen van content weergaven met betrekking tot openbaar vervoer, KPI’s of andere informatie kunnen eenvoudig in nader overleg of zelfstandig worden doorgevoerd binnen de digitale communicatie-omgeving middels Digital Signage.

Kies ook voor onze gepersonaliseerde Digital Signage oplossingen en vraag je offerte aan!

Nieuwsgierig welke verbeteringen Digitial Signage kunnen realiseren binnen je organisatie? Vraag vandaag nog een gepersonaliseerde offerte aan en wij zorgen voor een systeem op maat dat naadloos aansluit op de behoeften van je personeel en overige doelgroepen. Wij realiseren matching designs en slimme AV-systemen voor iedere organisatie binnen elke branche.

Vraag direct een gepersonaliseerde offerte aan                                                            

Klantresultaten

Waarom samenwerken met TSR AV

Wij helpen met het analyseren van uw exacte AV behoeften. We helpen bij het bepalen van realistische budgetten, ontwerpen een perfect passende oplossing en optimaliseren het proces om onnodige kosten te voorkomen. Dé manier om u te helpen om uw doelen te bereiken. Laten we uw ambitites bespreken en kijken wat TSR AV voor u kan betekenen. Let’s Meet!

Gezamenlijke Doelen

Als de gespecificeerde oplossing goed is ontworpen op basis van gedeelde ambitie en overtuigingen, is de kans groter dat mensen effectief samenwerken aan de realisatie en het behoud.

Groei

Effectieve oplossingen verbeteren de ervaring van klanten en medewerkers. Tevreden medewerkers zijn productiever en klanten die zich betrokken en gehoord voelen hebben een grotere loyaliteit voor uw business. 

Inspiratie

Perfect ontworpen oplossingen helpen afleiding te elimineren, waardoor uw publiek gefocust blijft op de essentie van uw communicatie.

Duurzame Realisatie

Samenwerken om het proces te optimaliseren en waar mogelijk te integreren elimineert overlap, inefficiëntie en verspilling van middelen.

Referentieprojecten